• 24-07-2025, 10:09:04
    #1
    AdSense onayı alamadığım için Türkçe genel blog sitemde Admatic kullanıyorum. Bgbg ort. 4 tl civarı. Bu çok mu az, AdSense tarafında ort. ne kadar?
  • 24-07-2025, 11:48:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Adsensenin de tadı kalmadı. Bakıyorsun gün içi kazancın iyi, gün sonuna doğru bi bakıyorsun 4/3 ünü silmiş. Neredeyse biz Adsense'ye borçlu çıkacağız. 😀
  • 24-07-2025, 13:32:54
    #3
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsensenin de tadı kalmadı. Bakıyorsun gün içi kazancın iyi, gün sonuna doğru bi bakıyorsun 4/3 ünü silmiş. Neredeyse biz Adsense'ye borçlu çıkacağız. 😀
    Yine de daha fazladır herhalde.
  • 24-07-2025, 13:37:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine de daha fazladır herhalde.
    Monetag'dan şuan Adsenseden daha fazlasını kazanıyorum. Adsenseden onay alamadığım sitelerimde kullanıyorum Monetag'ı. Adsense gerçekten bir tuhaf oldu.
  • 24-07-2025, 17:01:35
    #5
    Developer
    Bilgi için eklemiş olayım; yabancı sitede adsense bgbg ₺34tl civarı
    Türkçe adsense üzerinde sitem yok
  • 24-07-2025, 17:08:39
    #6
    brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi için eklemiş olayım; yabancı sitede adsense bgbg ₺34tl civarı
    Türkçe adsense üzerinde sitem yok
    Teşekkür ederim.