Google Affiliate Network'e Alındım. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Google Affiliate Network'e Alındım.
21
●
2.854
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Google Affiliate Network'e Alındım.
1
2
3
15-08-2009, 13:10:58
#10
JiqqA
Thanks for your interest in Google Affiliate Network.
We'll review your information and respond within approximately three business days.
başvurdum hehehe
15-08-2009, 13:12:47
#11
R3PL4
Hayirli olsun
15-08-2009, 13:28:33
#12
specter
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
KojiroHyuga adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşlar, ingilizce içerikli amerika trafikli siteniz yoksa başvurmayın, kabul edilmezsiniz.
google'a ait bişey satmıyorsunuz. amerikadaki markaların ürünlerini satıyorsunuz.
cj.com gibi işte
Haklısın, ingilizce içerik ve amerika trafiği yoksa başvurmanın da bir anlamı yok, bilgi için sağol.
15-08-2009, 13:33:04
#13
Bloglava
KojiroHyuga adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşlar, ingilizce içerikli amerika trafikli siteniz yoksa başvurmayın, kabul edilmezsiniz.
google'a ait bişey satmıyorsunuz. amerikadaki markaların ürünlerini satıyorsunuz.
cj.com gibi işte
specter adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Haklısın, ingilizce içerik ve amerika trafiği yoksa başvurmanın da bir anlamı yok, bilgi için sağol.
boşuna başvurduk desenie..:
15-08-2009, 13:34:35
#14
BEYZADE
specter adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Haklısın, ingilizce içerik ve amerika trafiği yoksa başvurmanın da bir anlamı yok, bilgi için sağol.
O sorun değil biz Türkler bu işe de el atarız.
15-08-2009, 13:35:22
#15
fatihbaz
sırf merakdan bende başvurdum
15-08-2009, 13:44:14
#16
KojiroHyuga
Üyeliği durduruldu
Türkiyede satabileceğiniz birşey yok şuan baya bi inceledim..
programa kabul edildikten sonra adsense hesabınızdan kazanclarınızı görüntüleyebiliyorsunuz
incelediğim kadarıyla cj.com ve linkshare.com GAN'dan daha iyi.
16-08-2009, 19:04:06
#17
fatihbaz
bu sabah mail gelmiş,kabul edildiniz diye.biraz kurcalayayım bakalım ne oldugu hakkında hiç bi fikrim yok
23-11-2012, 15:33:57
#18
DelipoyrazNET
hortlatalım kullananlar var mı
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler