Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
[konudışı]
Bıkmadınız mı bu "google az veriyor" muhabbetlerinden? Sebebi google da aramayın kendinizde arayın. İçerik kötüdür, mevsim sitenizin içerigine uygun değildir (kışın plajlı otel reklamı olmaması gibi), hitiniz azdır diğer benzer siteler reklamları eritiyordur sizden önce, v.s. v.s. bir site açım para kazanım diye beklemeniz çok olumsuz.
Google çok az veriyor konularının bitmesi dileğiyle.
[/konudışı]