• 26-07-2009, 20:14:43
    #28

    bi azizlik var :S:S:
  • 27-07-2009, 07:03:11
    #29
    Üyeliği durduruldu
    241 gösterim 15 tık
  • 27-07-2009, 12:19:59
    #30
    Üyeliği durduruldu
    kuaza Benim Ne ßekLeyip BekLemediğim ÖnemLi deiL DoStum O Gösterim Yarım SaatLik GöSterim 15 Tıka Neden 0,03 Verdiğini Soruyorum Ben GünLük Benim 300 400 Tıkım oLuyor Zaten Ve Tek o Domainde KuLLanmıyorum o RekLamı GünLükden 20.000 30.000 AraSı fa GöSterimi oluyor
  • 27-07-2009, 12:23:05
    #31
    bir şeye yönelik site yaparsanız googlenın verdiği rakam sizi tatmin eder ama hit almak için yapılan çöp sitelerin kazançları çok düşük ve komik olur
  • 27-07-2009, 12:30:08
    #32
    Sabah tek tıka 0,05 aldım diye sevindim inanamıyorum kendime
  • 27-07-2009, 12:37:03
    #33
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bende tıklama yok.bugün 1 tıklama aldım onada 0,49 $veermiş
  • 27-07-2009, 13:00:01
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    [konudışı]
    Bıkmadınız mı bu "google az veriyor" muhabbetlerinden? Sebebi google da aramayın kendinizde arayın. İçerik kötüdür, mevsim sitenizin içerigine uygun değildir (kışın plajlı otel reklamı olmaması gibi), hitiniz azdır diğer benzer siteler reklamları eritiyordur sizden önce, v.s. v.s. bir site açım para kazanım diye beklemeniz çok olumsuz.
    Google çok az veriyor konularının bitmesi dileğiyle.
    [/konudışı]