• 20-07-2009, 21:00:00
    #10
    Bence Gayet İyi.. Hiçbirşey Olmaz!
  • 20-07-2009, 23:43:03
    #11
    Yerleşimde Ban sebebi yok. Artık siteler adsenseye zor kabul ediliyor doğal olarak da himse hesabını kaybetmek istemiyor.