• 29-12-2005, 15:14:28
    #10
    Misafir
    Arkadaşlar Vergi bilgileri Kısmından sadece Adınız ve soyadınızı yazıyorsunuz.
    başka bişi yok.bılmıyomusunuz bunu...bunu yapmazsanız zaten ödeme alamazsınız.
  • 29-12-2005, 22:04:56
    #11
    bi iki kere çek aldım gugıldan en başta vergi ayarlarını yapmıştım ?