Anlatabilbeyle ve hedefli tavsiyeci göndermeylen alakalı.Ben firefox dan kazanıyorum günde 1$ falan.Tabi 10 kişi indiriyorda bu para oluyor.Eğer Amerike dan 10 kişi indirseydi 10$ olacaktı :'(
****** cevap için tesekkürler. Bir sorum daha var : Bizim refimizden biriÜye olsa 100 $ı geçse , o üye olan kişi ödeme almadan bizim hesapa para eklenmez demi ? Birde artı 25 kişi bizim reften üye olsa 100 $ı geçseler , kişi basıa hesapımıza 250 $ mı eklenir ? Tesekkürler
orda diyorki o kişiler paralarını aldığında...
öyle olsa biz alalım hesap parayı basalım sahte clickle bize yatırılsın
diğer hesap nolursa olsun..