Son 20 senede yapmadigi seyleri son 2 senede yaptı ama en ufak bir gelir artisi yok, bu da onlardan biri. Esas yapmasi gereken abonelik sistemi getirmesi, insanlar istedigi siteye abone olup o sitede reklam gormemesi gibi veya youtube red gibi komple tüm siteler reklamsiz olacak, bu sistem gelirse ciddi artış olur.
Google'ın yaptığı yeniliklerin hepsi sadece kendi kazançlarını ve reklamlarını daha çok kişiye ulaştırmaktır. Yayıncıya yönelik birşey yaptığını düşünmüyorum.