Adsense Kafayı Yedi Sanırım :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adsense Kafayı Yedi Sanırım :)
13
●
857
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Kafayı Yedi Sanırım :)
1
2
23-06-2009, 17:13:53
#10
OLCAYTO85
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gına geldi baydı
bana da geldi
ayrıca adsense niye kafayı yiyor onu da anlamış değilim.
23-06-2009, 17:15:27
#11
sentero
Üyeliği durduruldu
bencede kafayı yedi çünkü milletten adsenseden paramızı düşerio şimdi bu 100$ neyin nesi :S
23-06-2009, 17:23:13
#12
underground01
bütün kullanıcılara gelmiş heralde.dogal bir durum yani kafayı yedigi falan yok.
23-06-2009, 17:25:08
#13
HKNOCN
Ne zaman bedava Adw kuponları yayınlanda gelirler feci şekilde düşüyor
23-06-2009, 17:48:32
#14
Licorne
3 Tane Gmail hesabım var bir bana gelmedi herhalde
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler