arkadaşlar adsense beni 2 aydır oyalıyor ya sürekli başvuru yapıyorum hep geri çeviriyor wp kullanıyorum kullandığım temada adsenseye uygun birşeylermi yapmak gerek kabul etmesi için yardımcı olursanız sevinirim
daha romantik bir şekilde teklif et belki kabul edeer
Ne günllere kaldık
Neden olarak bir şey belirtiyorlarmı sürekli geri çebiriyorlar demişsiniz ?
O güzel eğlenceli postun için öncelikle tşk ederim soruna gelince tabiiki söylüyorlar başvurunuzu kabul etmedik diye nedenlerini açıklıyorlar hep aynı değişen bişi yok
adsense-tr@google.com başvuru durumunuzu soran bir mail atın, kısa sürede otomatik cevap gelecektir.otomatik maile kısa sürede tekrar talep maili atın . muhtemelen onaylanacaktır.
Dünde bir arkadaş sormuştu, dünde aynısını yazmıştım. Ben böyle yapmıştım , 1 gün içinde onay geldi..deneyin isterseniz tekrar ..
adsense-tr@google.com başvuru durumunuzu soran bir mail atın, kısa sürede otomatik cevap gelecektir.otomatik maile kısa sürede tekrar talep maili atın . muhtemelen onaylanacaktır.
Dünde bir arkadaş sormuştu, dünde aynısını yazmıştım. Ben böyle yapmıştım , 1 gün içinde onay geldi..deneyin isterseniz tekrar ..
gelen otomatik maile tekrar talep maili atın derken ne demek istedin anlamadım?