• 28-02-2007, 18:01:51
    #10
    Böyle gereksiz lüzumsuz konuları hangi akılla açılıyor anlamıyorum

    adam salak mı sana ne kadar kazandığını ve hangi siteden kazandığını yazsın
    mesaj sayınızımı yükseltmeye çalışıyorsunuz forum iyice yoldan çıkmaya başladı
  • 28-02-2007, 18:08:15
    #11
    Üyeliği durduruldu
    CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimse yazmaz kazandığı siteleri

    1. çekemeynler kodları tıklama manyağı yapıp banlanmana neden olabilir
    bu cok kotu ben bi kaç lamer sitesinde okudumda gıcık oldugunuz bi site sahibini nasıl para kaybettirirsiniz gibi makaleler vardı.Tabiki bunu adsense reklamlarına sürekli tıklayarak yapıyolarmıs.Ne kdar şerefsizler var dünyada götünemi giriyo o adsense de senin ole bi yavşaklık yapıyosun.Valla banlanırsamda içimi döktüm.
  • 28-02-2007, 20:49:58
    #12
    Üyeliği durduruldu
    sourceforgedan fena sayılmayacak bi gelirim var. birde joomla.orgtan hatırı sayılır bi mebla kazanıyorum. showtvnet.com biraz az kazandırıyo son günlerde ama düzelir inşallah.

    Ananın en akıllı oğlu senmisin canım arkadaşım. şaka gibi senin açtığın topicler yaa
  • 28-02-2007, 20:58:39
    #13
    Misafir
    imzada bak ayda 1k$
  • 28-02-2007, 21:04:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Gereksiz konulardan vazgeçelim.