• 20-02-2007, 21:55:59
    #1
    merhaba arkadaşlar

    eylül ayında adsense ye başvurmuştum.1-2 günde kabul etmişlerdi.
    bir haber sitem vardı onun için başvurmuştum .neyse site tutmadı para kazanamadık vs vs vs.

    şimdi arkadaşım dönem ödevi için benden forum açmamı istedi.bende açtım

    sonra google reklamlarını yayınladık sitede günde 20-25 tıka 3$ alıyoruz.

    bu bana göre iyi bir sonuç.

    şimdi soracaksınız telif hakkıyla alakası ne diye?

    oraya gelelim.

    forum seviyeli ve belli bir kesime hitab eden bir forum ve üyeler forumda şiir makale vb şeyler yayınlıyorlar.altında yazar adı yazıyor.

    bunların yayınlanması yasak mı ?
  • 20-02-2007, 21:59:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    telif hakkı içeren dosyalr yasak ödev de bu yasaklardan.
  • 20-02-2007, 22:02:05
    #3
    hmm teşekkür ederim.

    hemen kaldırayım o zaman.
  • 21-02-2007, 08:33:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Peki ödevleri veya ders notlarını kendimiz hazırlarsak ?
  • 22-02-2007, 12:17:04
    #5
    Kendinizin hazırladığı ödev ya da dersin telif hakkı size aittir zaten. Bunu yayınlamanın bir sakıncası olacağını sanmıyorum.
  • 22-02-2007, 13:29:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ama bunu google nerden bilecek. kesin banlar
  • 22-02-2007, 14:23:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    evet google bunu anlayamaz ve banlar