pin olayı kalktı mı? - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
pin olayı kalktı mı?
72
●
4.869
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
pin olayı kalktı mı?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
23-02-2007, 20:09:55
#46
leet
Üyeliği durduruldu
Benim durum da dorm'unkiyle aynı. 300 barajını bile aştım halen pinle alakalı bir uyarı yok. Üstelik hesabım ödemeye almaya hazır görünüyor, kırmızı değil yeşil kutucuklar görüyorum (:
23-02-2007, 20:17:38
#47
dorm
Aynen bende yeşil kutucuklar görüyorum
200-300 $ oldu benimki de.
23-02-2007, 20:34:02
#48
deli dana
benim kafamda yeşil kutucuklar uçuşuyo, içtiğim biradanmı acep?
gerçekten pin olayı kalktıysa şahane oldu
bi haber yazarsanız buraya sevinirim
23-02-2007, 20:52:26
#49
Emr
Daha 2 hafta önce bir hesap aldık pin var.
Kalktığını sanmıyorum...
23-02-2007, 20:56:30
#50
Dignified
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Valla bende 230 dolar oldu pin istiyor.Pin olayı kalksa pin istemez.
23-02-2007, 20:56:45
#51
LoRD_YenGeC
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bendede aynı şey var.
70$ oldu banka hesabıda onaylandı ama pine dair hiçbirşey yok 1 hafta olmuştur.
kalkmış olabilir.
23-02-2007, 20:58:32
#52
Baysal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aynen bendede pinle ilgili kırmızı kutucuk yok
24-02-2007, 20:10:56
#53
deli dana
kesin bir bilgiye ulaşan var mı bu konuda ?
24-02-2007, 20:14:26
#54
leet
Üyeliği durduruldu
Pin kalktıysa hepinize benden çay
Hala pin uyarısı yok.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler