• 23-02-2007, 20:09:55
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Benim durum da dorm'unkiyle aynı. 300 barajını bile aştım halen pinle alakalı bir uyarı yok. Üstelik hesabım ödemeye almaya hazır görünüyor, kırmızı değil yeşil kutucuklar görüyorum (:
  • 23-02-2007, 20:17:38
    #47
    Aynen bende yeşil kutucuklar görüyorum 200-300 $ oldu benimki de.
  • 23-02-2007, 20:34:02
    #48
    benim kafamda yeşil kutucuklar uçuşuyo, içtiğim biradanmı acep?

    gerçekten pin olayı kalktıysa şahane oldu bi haber yazarsanız buraya sevinirim
  • 23-02-2007, 20:52:26
    #49
    Daha 2 hafta önce bir hesap aldık pin var.
    Kalktığını sanmıyorum...
  • 23-02-2007, 20:56:30
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Valla bende 230 dolar oldu pin istiyor.Pin olayı kalksa pin istemez.
  • 23-02-2007, 20:56:45
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bendede aynı şey var.
    70$ oldu banka hesabıda onaylandı ama pine dair hiçbirşey yok 1 hafta olmuştur.
    kalkmış olabilir.
  • 23-02-2007, 20:58:32
    #52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynen bendede pinle ilgili kırmızı kutucuk yok
  • 24-02-2007, 20:10:56
    #53
    kesin bir bilgiye ulaşan var mı bu konuda ?
  • 24-02-2007, 20:14:26
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Pin kalktıysa hepinize benden çay Hala pin uyarısı yok.