• 15-05-2009, 16:49:33
    #10
    Üyeliği durduruldu
    antivirüs programını kapatıp dener misin şaka.

    aklıma gelenler:

    diğer sitelerde adsense reklamları gözüküyor mu? gözüküyorsa:

    - çerezleri temizleyip deneyin.
    - bir kaç arkadaşlık sitesine girip çıkın, sonra sitenize girin. eğer sitenizde size gösterecek reklam bulamıyorsa, bu yöntemle arkadaşlık sitelerinin reklamlarını gösterebilir.

    cevap "gözükmüyor"sa:
    - windows'un kendi güvenlik duvarını pasif yapın,
    - ctrl+alt+delete ile çalışan İşlemler'e girip, çalışan programları kontrol edin. çalışmadığını düşündüğünüz bir program çalışıyor olabilir ve jslere izin vermiyor olabilir.
    - mynet sohbet veya oyun odalarına girin. java çalışıyor mu deneyin.
    - modem ayarlarında jslerle ilgili bir engelleme olabilir.
    - bilgisayarda spyware veya adware programları çalışıyor olabilir.
  • 15-05-2009, 19:17:52
    #11
    kardeş senin sorunun çok basit, aynen şu şekilde yap düzelir.

    C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\HOSTS dosyasını not defteri ile aç.

    Aşağıdaki 2 satır hariç.
    127.0.0.1 localhost
    127.0.0.1 mpa.one.microsoft.com

    127.0.0.1 ile başlayan tüm satırları sil.
  • 16-05-2009, 09:27:36
    #12
    DecK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş senin sorunun çok basit, aynen şu şekilde yap düzelir.

    C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\HOSTS dosyasını not defteri ile aç.

    Aşağıdaki 2 satır hariç.
    127.0.0.1 localhost
    127.0.0.1 mpa.one.microsoft.com

    127.0.0.1 ile başlayan tüm satırları sil.
    Allah ne muradın varsa versin ellerin dertgörmesin

    teşekkür ederim kurtuldum bu illetten.

    peki host dosyasına nasil girdi bu veriler onun hakkında bi bilgin var mı?
  • 16-05-2009, 10:07:44
    #13
    Büyük bir ihtimalle sistemi modifiyeli sistem cd si ile kurmuş olmalısın.

    Modifiyeli xp cd içerisine youtube v.b yasaklı sitelere direk giriş için HOST dosyasında birkaç ufak ekleme yapılmış olmalı, ayrıca internette gezinirken kullanıcıyı bunaltmasın diye bir çok reklam v.b yasaklanmış olabilir. Bunlar modifiye Xp cd si oluşturulma esnasında kullanıcı tarafından istenirse ayarlanabiliyor.

    Ama herşeyden önemlisi böyle bir sistem kullanıyorsun ki gördüğüm kadarıyla kullanıyorsun, güvenilir modifiyeli xp cd si kullanmanı öneririm. Çünkü art niyetli kişiler trojanlı veyahutta keylogger v.b zararlı yazılımların bulunduğu modifiyeli xp cd dağıtımıda yapabilmektedirler.

    Bunlardan korunmak için de şunları yapman lazım.
    1. Modifiyeli sistem cd sini teradik ettiğin kişi ve ya ortam güvenilir olmalı,
    2. Ki bu hepsinden daha önemli. Sistem cd sinin kurduktan sonrada antivirüs aracılığı ile giden ve gelen trafiği kontrol altına almak. Zaten bu trafiği kontrol altına alabilirsen keylogger de olsa havasını ancak alır
  • 16-05-2009, 11:25:33
    #14
    doğru tespit

    ağ trafiğim kontrol altında bilgilendirmen için teşekkür ederim...
  • 08-01-2011, 14:50:53
    #15
    konuyu hortlattım ama @DecK arkadaşıma çok teşekkürler.