• 28-04-2009, 03:11:10
    #10
    Tıklamalar düşük olmasına rağmen kazanç gerçekten çok güzel.
  • 28-04-2009, 03:12:22
    #11
    İcerik Nedir Acaba ?
  • 28-04-2009, 03:14:46
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fake değildir arkadaşlar istersen sana videosunu çekebilirim. Evet Türkçe Site ama yabancı içerik

    dip not : Arkadaşlarım neden - rep veriyorsunuz rep felan istemiyorum olmayan bişiyide almayın repden garibanız zaten =)
  • 28-04-2009, 03:15:37
    #13
    En yüksek kazancım 2 tık'a 4,22 $ vermişti o zamanı unutmuyorum.
  • 28-04-2009, 03:19:16
    #14
    Site ne üzerine biraz kopya versen bari :P
  • 28-04-2009, 03:21:27
    #15
    Arkadaşım bu olayı çözene kadar toplam 3 hesabım yandı ve toplamında 289$'cıgım uçtu kusura bakma lütfen olayı yayınlamak isterdim ama gerçekten 1 yıl kadar uğraştım ama bu işi ciddi düşünen varsa bir kaç tüyo verebilirim...

    kadir-mert@msn.com
  • 28-04-2009, 03:36:03
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Ekledim merak ediyorum açıkçası
  • 28-04-2009, 03:46:27
    #17
    Üyeliği durduruldu
    gayet güzel bir oran.
  • 28-04-2009, 04:09:53
    #18
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Günlük 900-1.200 arası tıka 10-15 Dolar veriyordu bir ara bana.
    Öpte başına koy derim.