• 05-02-2007, 21:54:38
    #10
    evet beşinci kanaldaki 155'e 51 "bende bir bit yeniği var" diyor gibi...Ya o kanaldaki sitede "çok ilginç" reklamlar çıkıyor ya daaa...Hayır hayır siz tıkladınız demiyorum Ya da peşpeşe tıklama olmuş...İnanın bende de çok oluyor bu...O an klavyeme abanıp hemen google hazretlerine durumu izah için bir mesaj yazmak istiyorum.Sonra "bu kadar kurcalamanın bir alemi yok,kurcaladıkça paranoyaklaşıyoruz"diyorum ve vazgeçiyorum...Cidden fazla takmaya gelmiyor bazen
  • 05-02-2007, 22:11:22
    #11
    Üyeliği durduruldu
    abi bi çözüm öneren olmamaış eğer bu tıklamaları biri kasıtlı yapsıysa ben nasıl anlayabilirim.google mail atmam gerekir mi? Eğer bu tıklamalar kasıtlıysa benim suçum ne .of yaa ne yapacağımı bilmiyorum.