netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o sorun şimdi de bende başladı reis sanırım herkese nöbetleşe geliyo
bişiler deniyodur adsense :d sıkıntı yok hocam ya ekmeğimizdeyiz biz