Anket Tık başı google den ne kadar alıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 28
Tık başı google den ne kadar alıyorsunuz?
0.01$ - 0.05$
%60,71 (17 Oy)
0.05$-0.1$
%7,14 (2 Oy)
0.1$-1$
%28,57 (8 Oy)
1$- ve üzeri..
%3,57 (1 Oy)
  • 04-02-2007, 13:38:26
    #10
    Üyeliği durduruldu


    bence kazançlar çok düştü
  • 04-02-2007, 13:43:46
    #11
    Üyeliği durduruldu
    dayı sen 3 reklam seçenğinide kullanmışsın, ben tek içerik için adsense kullanıyorum oda tek bi kare, google banlar diye korkuyorum 3 içerik kullandığımızda. kuralda yazmaz ama bunun gözünü para bürümüş demez mi ? kazançların için yorum yapmaya gelirsek, Allah sabır versin tez vakitte normal seviyelere döner inş..
  • 04-02-2007, 13:57:31
    #12
    0,000000000001 sanırım
  • 04-02-2007, 14:03:46
    #13
    yaaa sorabileceğiniz bütün soruların anketii yaptınız onun yerine direk nevar ne yok diye sorsanıza
  • 04-02-2007, 14:03:48
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    dayı sen 3 reklam seçenğinide kullanmışsın, ben tek içerik için adsense kullanıyorum oda tek bi kare, google banlar diye korkuyorum 3 içerik kullandığımızda. kuralda yazmaz ama bunun gözünü para bürümüş demez mi ? kazançların için yorum yapmaya gelirsek, Allah sabır versin tez vakitte normal seviyelere döner inş..
    dostum bir sayfada en fazla 3 reklam kullanıyorum. bunun neresi yanlış?
    kullandığım formatlar
    1: içerik reklamı
    2: arama için adsense
    3: tavsiye butonu

    üç üniteyi gecersen sakat oluyor. ayrıca bu kazançlar takibime göre son 10 günde % 60/70 arasında düştü