• 11-04-2009, 21:13:57
    #10
    Üyeliği durduruldu
    cihankusmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    el atmışken CTR ne bi de onu söylesen +rep
    CTR : Click through rate : Sayfa TO


    valla forum sağlamsa özel reklam al derim, mesela kadın forumun varsa elbise satan yerlere mail at çok para kırarsn
  • 11-04-2009, 21:38:52
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bence bunlar fasa fiso. Çünkü google sayfa gösterimi düşük sitelere reklam bile vermiyor. Ayrıca verdiği parayı reklamverenden aldığı paraya göre dağıtıyor.
  • 11-04-2009, 21:50:52
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende gereksiz reklamları kaldırdım,bakalım netice ne olacak
  • 11-04-2009, 21:58:32
    #13
    Üyeliği durduruldu
    SecurityHome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bunlar fasa fiso. Çünkü google sayfa gösterimi düşük sitelere reklam bile vermiyor. Ayrıca verdiği parayı reklamverenden aldığı paraya göre dağıtıyor.
    kaç senedir adsense ve adwords kullanıyorsun?
  • 13-04-2009, 23:27:00
    #14
    Üyeliği durduruldu
    netice ne oldu merakla bekliyorum
  • 15-04-2009, 03:33:01
    #15
    Üyeliği durduruldu
    KojiroHyuga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç senedir adsense ve adwords kullanıyorsun?
    Yaklaşık 2 yıldır adsense kullanıyorum. Neden sordun ? Söylediklerimle bir yanlışlık yok bence !
  • 15-04-2009, 03:44:00
    #16
    Ben de bu durumdan şüpheleniyorum Bir ara bütün reklamlarımın gösterim ve tık oranlarına bakmam lazım.Kimi 0.09 kimi 0.01
  • 15-04-2009, 08:16:29
    #17
    Üyeliği durduruldu
    yahu bende bu işi denicem benim to 0.017,
    tıklama başına 0.007 alıyorum, çok kötü bi durum tabi bunda krizinde etkisi yok değil.
    önceden daha iyiydi.
  • 15-04-2009, 11:08:16
    #18
    Denemekten zarar gelmez, ama tık basına kazancı etkileyen en büyük faktör yine de içerik bana göre. Ayrıca açıklama için teşekkürler.