Kötü değil iyide değil
0,10 almışsın 0,20 olsa standarta kavuşur
11 tık US$ 1,28 nasıl sizce?
19
●1.462
- 03-02-2007, 18:31:18MisafiraLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0,7 mi ?
adam forex kasmıyorki
Ben 0,3 kazanıyorum Yabancılarda sandığınız kadar uçuk kazanmıyor yani 0,7 yada 1$ sütü filan zor popüler ve pahalı keliemelr kasmanız gerekiyor buda risk ve google magazine kapsamında kalıyor. - 03-02-2007, 18:35:33Misafiryani 0.3 ile 0.7$ arası dedim abi bende 0.3 ile bazen 0.4 oluyo o arada gidiyo siteler...Jupla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-02-2007, 19:30:530,7 alması için forex kasması gerekmez . 2 genel blogumdan 0,9+ alıyorum hiçbi' keyword kasmadanJupla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçe olsaydı iyiydi oran ama ingilizce site için biraz düşük 11 tık 5$ flen olması lazm yerleşimi iyi yaptiginda ve keywordleri iyi seçtiginde - 03-02-2007, 19:32:24Misafirher tıka 0,9 + mı kazanıyorsun genel blogtan ?Tontonq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle