0,7 mi ?
adam forex kasmıyorki

Ben 0,3 kazanıyorum Yabancılarda sandığınız kadar uçuk kazanmıyor yani 0,7 yada 1$ sütü filan zor popüler ve pahalı keliemelr kasmanız gerekiyor buda risk ve google magazine kapsamında kalıyor.
0,7 alması için forex kasması gerekmez . 2 genel blogumdan 0,9+ alıyorum hiçbi' keyword kasmadan
Türkçe olsaydı iyiydi oran ama ingilizce site için biraz düşük 11 tık 5$ flen olması lazm yerleşimi iyi yaptiginda ve keywordleri iyi seçtiginde