• 02-02-2007, 02:04:36
    #10
    Üyeliği durduruldu
    sen tıklıyormusun o modemle ?
  • 02-02-2007, 02:07:39
    #11
    Alıntı
    ban yermiyim?
    tartışmıyım kimsenın kalbini kırmıyım diyorum ama senın konu açtıgın yer r10
    ban yermiyim ne demek
    yok banlanmazsın devam et tıklamaya başkasının hakkını ye mi diyelim ?
  • 02-02-2007, 14:24:52
    #12
    Üyeliği durduruldu
    üstadlar haklısınızda ben öle bir kere tıkladım sonra yanlışlıkla sitemi düzenlerken tıkladım baktım sayıld deim ne oluyor bir bir derken 20 oldu stop dedi oğruya doğru stop demese gidebilirdim ama aklım başıma geldi tıklamam çünkü hak yediğimi anladım ve sorduğum şu önceki o tıkalrdan yeme durumum varm ı yani
  • 02-02-2007, 14:39:31
    #13
    Benim anlamadığım nasıl bir modem yaptı bir modemi yapmak bu kadar kolaymı? Garip geldi bana. Ama aynı bilgisayardan tıkladığını google anlar google modem gibi aygıtlarla alt edilebilecek bir şirket değil çalışanlarının çoğu yüksek lisans yapmış insanlar ve bu işin cinleri yani bence devam etme.
  • 02-02-2007, 14:42:14
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bide googLe anLamıyormush.köşeyi dönersin
  • 02-02-2007, 15:04:00
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sonra google falan ugrasmıyomus direk modem satış işine giriyomuş
  • 02-02-2007, 21:10:22
    #16
    Üyeliği durduruldu
    üstadlar bune ya acaba dedim o günlük yok tıkladımlarım hepsi sayılıyor yani şimdi tıklsam hak yiyom tıklamasam bunu kaçırıyom ne yapacağımı şaşırdım Allah şükür 2. hesabımnda günde 10 cent kazanıyom çok şükür
  • 02-02-2007, 22:15:26
    #17
    Üyeliği durduruldu
    o nası bi modemmiş yahu,
    bugüne kadar bağlantı hizmeti dışında modemi çok işlevselli görmedim.
  • 02-02-2007, 22:18:41
    #18
    arkadaşlar ben de bi soru sorayım yeni konu açmaya gerek yok
    adsense de banlanınca mail de kapanıyormu?