Alıntı
ban yermiyim?
tartışmıyım kimsenın kalbini kırmıyım diyorum ama senın konu açtıgın yer r10
ban yermiyim ne demek
yok banlanmazsın devam et tıklamaya başkasının hakkını ye mi diyelim ?