Konu
Bu modem den mi başka bişiden mi?
02-02-2007, 02:07:39
#11
Black1
Alıntı
ban yermiyim?
tartışmıyım kimsenın kalbini kırmıyım diyorum ama senın konu açtıgın yer r10
ban yermiyim ne demek
yok banlanmazsın devam et tıklamaya başkasının hakkını ye mi diyelim
?