• 02-12-2005, 14:41:13
    #11
    ben vergi numarası girmemiştim hesaba o eksik inş. kesmezler
  • 02-12-2005, 15:16:58
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ne vergisi bu yaw? gelir vergisi mi?
  • 02-12-2005, 15:18:25
    #13
    şaşırmışınız yaw. hesap işletim ücreti o vergi değil. banka hesabına vergi mi kesilir. BSMF diye bişe var.
  • 02-12-2005, 15:20:32
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Yani saçma geldi. Ben vergimi ödüyorum herkese zaten. Birde vadesizdir sanıyorum çoğumuzun hesabı. 120 ytl de anca vadeli hesaba kesilir bence. Çünkü bu bankanın bana bi getirisi yok yani faiz falan aldığımız yok.
  • 02-12-2005, 16:18:53
    #15
    Üyeliği durduruldu
    14 YTL yi biliyomda vergi filan nooluyo yavv 120 filan..
    vergiyidemi bankalar alıyo artık.. vergileri toplamak garantiyemi düşmüş.. anlamadım.. olurmu öyle şeyy..
    ben her isteyene vergi veriyom zatenn.. gelir,kdv,stopaj, şudur budur.. bi garanti eksik zaten
  • 02-12-2005, 16:37:43
    #16
    Üyeliği durduruldu
    garanti vergisi bu
  • 02-12-2005, 17:00:36
    #17
    Misafir
    hesapta hiçbir zaman para bırakmayın garanti kullananlar
    bir iki hafta kaldımı kesiyolar para adınada dönem masraf felam bişey diyolar

    ben bikaç kere kaptırdım artık para bırakmıyorum hesapta
  • 02-12-2005, 17:03:39
    #18
    Üyeliği durduruldu
    sanırım o eskidendi.. yani eskiden para olmayınca kesmiyolardı..
    ama bildiğim kadarıyla (yanlış hatırlıyo olabilirim) hesabınızda para olmasada, para gelir gelmez kesecekler.. 14 YTL mi öyle bişey.. kaçış yok