• 16-03-2009, 20:41:14
    #10
    Üyeliği durduruldu
    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolasın makale için +rep. Fakat Türkiye'den bir google bir yahoo çıkamamasının sebebi cesaret bir yana birazda sermayenin az oluşundan kaynaklanıyor diye düşünüyorum. Geniş kitleleri hedef alan bir proje hepimizin aklında vardır ama sermaye olmayınca havada kalıyor. Ek olarak konu seçiminde özgünlükten yana devamlılığı ve evrenselliği olan bir konu seçimi yapılması gerekiyor. Mesela Avrupa Birliği meselesi gibi. Osmanlı'dan günümüze kadar bitmeyen ve bitmeyecek olan bir konu
    Kolay gelsin
    Avrupa birliği en mantıklısı en güzeli (:

    caylak51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaa şu r10 daki webmasterlara bir sponsor çıksada ortakça bir projeye imza atsak varya başta amacımız sadece hizmet olsa yani sadece rakipleri geçmek o kadar gönüllü çıkar ki!.
    Makale 10 numara
    Saol arkadaşım.. aslında benim proje olarak değilde sesimizi duyurma amacıyla iyi bir düşüncem var ama ileriki zamanlarda inşAllah..


    Bu yaşta bu zeka diye +rep arkadaş kim (: teşekkür ederim ona da
  • 16-03-2009, 20:43:42
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Katılmıyorum..

    Biz birbirimizle devamlı düşmanızdır. Türkiye'de yahoo ve google gibi bir firma ve site var, Mynet. Ama hangimiz seviyoruz myneti? Veya sanıyor musunuz ki mynet Türk webmasterini seviyor? Hepimiz birbirimizin kuyusunu kazdıkça kimse aydınlığa çıkamaz, aksine kuyunun içinde debelenip dururuz..

    Neden Türkçe proje geliştirmiyoruz; çünkü o kadar yatırım yapıp kafa patlattıktan 3 gün sonra yazdıklarımı x sitesinde elemanın kopyalayıp altına kendi adını yazmasını hazmedemediğimiz için..



    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolasın makale için +rep. Fakat Türkiye'den bir google bir yahoo çıkamamasının sebebi cesaret bir yana birazda sermayenin az oluşundan kaynaklanıyor diye düşünüyorum. Geniş kitleleri hedef alan bir proje hepimizin aklında vardır ama sermaye olmayınca havada kalıyor. Ek olarak konu seçiminde özgünlükten yana devamlılığı ve evrenselliği olan bir konu seçimi yapılması gerekiyor. Mesela Avrupa Birliği meselesi gibi. Osmanlı'dan günümüze kadar bitmeyen ve bitmeyecek olan bir konu
    Kolay gelsin
  • 16-03-2009, 21:03:20
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Özgün siteden kasıt zaten google üzerinden para kazanmak için kullanılmışsa özgün içerik için kulanılır..

    Özgün site öyle yada böyle öğrenci harçlığıyla bile zaten kendini duyurur kısa zamanda..
    Yani iş projede.. domainde.. gerisi yalan olur..

    proje için domain önemlidir. fikirlerin özgün olacak vede.. ama cebinde 5 kuruş paran yoksa elbette imkansız.. çünkü en azından hosting parasını cebine koysan ve yayınlasan tutacaktır.

    insanlar zaten sürekli özgün şeyler ararlar...
    Yani google özgün müydü? Değildi.. yahoo tabanından arama yaptıran siteydi. sonuçta arama işinde özgün değildi. ama projesi neydi? aranılan kelimeyi sitenin içeriğindede aramak...

    Bir sürü arkadaşlık sitesi var. hepside kopya. güzel projelerle elbette yine bir arkadaşlık sitesi tutar.
    facebook gibi bir sürü site var. tamam facebook yaklaşık 1milyar $ gibi bir maddi destek ile kuruldu bu ayrı konu ama şuda bir gerçekki facebooku facebook yapan etkenlerden biriside free olmasıydı.

    Yani nereye girsen girişten sonraki her işlem için para ister. facebook bunu yapmadı. hattas anada uygulamalarınla para kazanma olanağı tanıdı. onlarda böyle kazandı bir nevi...

    yani fikir önemli ve bizim Türkler sen bir proje yaptıysan ertesi gün onu kopyalayıp bişeyler yapmaya çalışır.
  • 16-03-2009, 21:04:45
    #13
    Türkiyeden bir google çıkmamasının esas sebebi destek verecek sermayedarın teknolojiye yabancı olmasıdır, yoksa kodlayıcıların kapasitesizliği yetersizliği söz konusu değildir.Çok sağlam işler başaracak birçok kişi tanıdım fakat sermaye desteğinden işleri yarım kaldı, benimde projelerim var ama kime gidip anlatayım sermayedar kurtlar vadisi izleyen bir tip e-posta hesabıda yok şimdi gel buna özgün web sitesi projesi anlat ,çoğu böyle , senin kendi paranda harçlık kalıyor.
    O google yahoo microsoft dediklerinizin web sitelerindeki hikayelere bakın hepsine sağlam bir sermayedar çek yazmış ve anlaşma yapmıştır.
    kime ne anlatacaksın burada.
    Türkiyede sermayedar neslin değişmesi yazılım projelerine çağ atlatacaktır.
    Ben mimarım Türkiyedeki evlerin bu içler acısı tasarımsızlığının tek sebebi emin olun onların içlerinde oturan sahipleri yada yaptıran müteahhit bozuntularıdır.Onlar adam olsun tasarım çağ atlar tek engel onlar.
  • 16-03-2009, 21:05:16
    #14
    Sağol.....
  • 16-03-2009, 21:38:24
    #15
    Güzel yazı olmuş eline sağlık..+rep
  • 16-03-2009, 22:50:15
    #16
    Üyeliği durduruldu
    çok doğru sölüosun dostum zaten kendine özgü bir site olup hitleri yüksek olursa başkaları reklam vermek için teklif vericektir ama önemli olan ideal bi proje tasarlamak
  • 16-03-2009, 23:25:29
    #17
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılmıyorum..
    Biz birbirimizle devamlı düşmanızdır. Türkiye'de yahoo ve google gibi bir firma ve site var, Mynet. Ama hangimiz seviyoruz myneti? Veya sanıyor musunuz ki mynet Türk webmasterini seviyor? Hepimiz birbirimizin kuyusunu kazdıkça kimse aydınlığa çıkamaz, aksine kuyunun içinde debelenip dururuz..
    Neden Türkçe proje geliştirmiyoruz; çünkü o kadar yatırım yapıp kafa patlattıktan 3 gün sonra yazdıklarımı x sitesinde elemanın kopyalayıp altına kendi adını yazmasını hazmedemediğimiz için..
    Myneti neden Google, yahoo gibi arama motorlari ile kıyas ediyorsun anlamadım ? Mynet Arama :: Aradığınız herşeye ulaşın! Mynet aramadan bahsediyorsan google alt yapısını kullanmıyor mu ?
  • 16-03-2009, 23:44:10
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hayır arama kısmı ile alakası yok kardeş. Sadece portal bazında kıyaslama yapmak istedim bu noktada. Sonuçta kimse sevmesede mynet Türkiye'de neredeyse en çok ziyaret edilen web site, içerik eğlence arama mail hosting reklam alışveriş portalı (just like yahoo!)