GangSta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne zaman başvurmalıyım?
12
●2.103
- 09-03-2009, 02:28:51siten telif hakkı kaynıyor hiç buşvuruyla kendini yorma bence
adtech gibi sponsorlara yönel...
- 09-03-2009, 11:22:55Buraya şimdik küçük bi araştirma ile görebileceğiniz en illegal siteteleri yazarim ve kapı gibi adsense reklamlarini gösteririm arkadaşlareXCa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2009, 20:34:58Çok teşekkür ederim dostum diğer arkadaşlar gibi başvurma diyi atmadinheLLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adtech gibi sponsorlara yönel...