• 10-08-2022, 15:27:28
    #1
    Xenforo tabanları forum sitem için adsense onayı aldım. Böyle bir şey çıktı karşıma fakat bu dosyayı nereye atacağımı bilmiyorum. cpanelden public_html'ye mi atmalıyım?

  • 10-08-2022, 15:29:06
    #2
    Merhaba, evet public_html'in içine atabilirsiniz.
  • 10-08-2022, 18:21:11
    #3
    Evet, ana dizine atmalısınız.
    Adinserter kullanıyorsanız, onunla da yapabilirsiniz.
    ...Ve domainizi burada açıkça belirtmeseniz iyi olur.
  • 10-08-2022, 18:25:32
    #4
    parabol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, ana dizine atmalısınız.
    Adinserter kullanıyorsanız, onunla da yapabilirsiniz.
    ...Ve domainizi burada açıkça belirtmeseniz iyi olur.
    site hızını blurladım, teşekkürler