Kasım ayından beri yavaş yavaş tık başı ücretler düştü. Ocak sonunda biter diye düşünmüştüm ancak düzelmedi daha. 1 yıl gibi bir süre belli bir oranda tıklama ve ücret varken birden bu ikiliden ücret %60-70 düştü.
Hiçbir şeyde değişiklik yok. Umarım kısa sürede düzelir çok can sıkıcı bir durum.
Artık Yeter ! Bu Kadarda Olmaz
28
●1.825
- 16-02-2009, 17:28:58Üyeliği durduruldu
sizde az tık diyorsunuz.. Beni benim gibi leri de banlıyor
içerde geçen aya Ait. 1189 $ param vardı bu ay hesabima yatması beklenilen.
bu ayda 14 günde deki Kazanc 612 $ Elde Var Sıfır Google Adsense Cok Sacmalıyor.
7 8 aydır hiç bir sorun yok aynı paramı alıyorum her ay bu ay için de tam 1 milyar üstü yanı 4 haneli Kazanan arkadaslarım da banlandı.
Adsense kazanc 4 haneye cıkmadınızsa cıkmanızı tavsiye etmiyorum.
sizde az tık diyorsunuz.. Beni benim gibi leri de banlıyor