Devlet Sitesinde Adsense Olur mu ?
30
●2.919
- 11-01-2007, 15:15:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bir devlet sitesinin reklamla ne işi olur ? Reklamdan gelecek üç beş kuruşa hiç bir devlet sitesinin ihtiyacı yoktur, öyle bir hareket Türkiye Cumhuriyeti'ni küçük düşürmekten ileri gitmez...
- 11-01-2007, 15:23:45meb.gov.tr arama'nın Adsense ile alakası yok, isteyen herkes sitesinde o şekilde arattırma yapabilir...spy_force adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2007, 15:25:53Meteoroloji Genel Müdürlüğünün yaptığı reklamlar 1. Adsense değil, ikincisi meteoroloji ile yakın ilişkili iklimlendirme sistemleri reklamları yapılıyor ve yapılan bu reklamlar Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nün döner sermayesi dahilindedir...cumalee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2007, 15:34:38NOKProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsense yada degil devlet kurumunda reklam oluyormu olmuyormu konu? oluyormus demekki
- 11-01-2007, 15:36:14Adsense reklamı olmaz, diğer türlü reklam olur, adsense reklamı eklemekle diğer türlü reklam eklemek arasındaki mantık farkını kavrayamayacak kadar küçük düşünceli iseniz zaten bu konu üzerinde sizinle konuşacak hiçbirşeyim kalmamıştır, kolay gelsin...
- 11-01-2007, 15:51:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.scriptimi kullanan bir devlet sitesi görevlisi, devlet sitelerinde, devlet sitesi olmayan sitelere link verilmesinin yasak olduğunu söyleyip, izin istemişti linki kaldırmak için.
gerçekten böyleyse, reklam hayli hayli yasaktır. (tabi adsense tarafından değil)