• 15-01-2007, 20:19:21
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Valla arkadaşlar yorumlarınızı çok ilginç buldum. Ama dediğim gibi sizin yaptığınız sadece yorumdu. Ben bir valiliğin sitesine 50 YTL aylık karşılığı adsenseyi yarın sabah koyuyorum. Webmasterın başı belaya girerse kendi düşünsün. Google tarafında problem olmadıktan sonra gerisi Allah Kerim.
  • 15-01-2007, 21:28:57
    #29
    hangi valilik oldugunu söylermisin?
  • 15-01-2007, 22:37:08
    #30
    koyma arkadaşım boşver. ne işi var devletin sitesinde reklamın. ayda 50 liraya valiliğin, milletin itibarı satılır mı?
  • 15-01-2007, 23:12:04
    #31
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    kesiinlikle olmamalı...düşünsenize görenler duyanlar ne der? Koskoca resmî devlet sitesi adsense reklamı yayınlıyor.