• 07-02-2009, 14:30:35
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar bu sabah adsense reklamlarının olduğu sitemde popup pencereleri açılmaya başladı. BAşka sitelere baktım oralarda da aynı olay var.

    Bu bir denememi, yoksa eski bi olay mı? 1 haftadan beri internete girmiyorum, belki ben yeni bir adsense uygulamasını görmemiş olabilirim?

    Bu duruma sebep virüs olabilir mi?
  • 07-02-2009, 14:33:19
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayır rekalm virüsü yemişsin bu aralar çok yaygınlaştı. çoğu kişide bu var. başka pc den dene açılmadığını göreceksin. ayrıca popup açan site gooogle.ws
  • 07-02-2009, 14:34:18
    #3
    Yok böyle birşey. Google popup kelimesinden nefret eder
  • 07-02-2009, 14:37:37
    #4
    evet virüs
  • 07-02-2009, 14:39:25
    #5
    bende uyuz olmuştum. sitemi açıyorum reklam çıkıyor. bütün siteyi komple taradım birşey çıkmadı. akşam evden baktım sorun yok. reklam virüsüymüş. ilk kendi sitemizi açıyoruz genelde. anlayamıyor insan nedne olduğunu