Adsense hesabının Premium'u yok bence artık eskilerde kaldı gibime geliyor Bence şöyle bir durum var bazı yayıncılarına hit ve içerik kalitesine bağlı olarak Premium şekilde hizmet veriyor daha yüksek kazanmalarını sağlıyor. Sana bana sunulan reklamları sunmuyor daha çok kazanmaları için yüksek ihale açık arttırmalarına dahil ediyor bu yayıncılarını. X reklamı A sitesinde 1TL TBM verirken aynı reklam başka bir sitede 1000TL TBM verebiliyor Adsense değerli gördüğü yayıncısına musluğu açıyor her zaman çok şahit oldum buna.