• 29-11-2021, 22:35:45
    #1
    Merhaba,
    Başlıktaki kritere uyan arkadaşlar; acaba vergi sorunu ile ilgili nasıl bir tutum sergiliyorsunuz?
    Tecrübelerinizi aktarabilir misiniz lütfen?

    @iyi; adındaki üye konuya saçma bir yorum yapmış. Ben zaten vergimi veriyorum. Devletimizin bu sektörde aldığı vergiyi çok ağır bulduğum için minimalize etme yolları varsa diye konu açtım. Niyetim vergiden kaçmak değil. Karşınızdakini anlamadan alaycı bir dilde yaparsan böyle komik duruma düşersin. Cevaba bak: vergini vereceksin. Bu tür insanlarla muhattap olmamak lazım

    Teşekkürler.
  • 29-11-2021, 22:38:14
    #2
    Özelden ulaşıyorum.
  • 29-11-2021, 22:39:23
    #3
    Adsense için çoğu arkadaş denk gelirse maliyeye takılıyor. Yoksa kimsenin çok da fazla ilgilendiğini düşünmüyorum. Şahsen kendim de öyleyim.
  • 29-11-2021, 22:44:28
    #4
    Adb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense için çoğu arkadaş denk gelirse maliyeye takılıyor. Yoksa kimsenin çok da fazla ilgilendiğini düşünmüyorum. Şahsen kendim de öyleyim.
    Vergi oranları cidden çok yüksek ve maalesef bu işi yapanken devlet babaya verilen para bizleri çok üzüyor. Sanki senelerce birlikte çalıştık.
  • 29-11-2021, 22:44:51
    #5
    Payoneer - wise
  • 29-11-2021, 22:46:39
    #6
    mrtony97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Payoneer - wise
    Gerçekten kesin çözüm mü?
  • 29-11-2021, 22:50:11
    #7
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi oranları cidden çok yüksek ve maalesef bu işi yapanken devlet babaya verilen para bizleri çok üzüyor. Sanki senelerce birlikte çalıştık.
    Çok haklısınız. Topuğuna sıkarım karar veren hakimin
  • 29-11-2021, 22:50:30
    #8
    mrtony97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Payoneer - wise
    Payonerden alınca yabancı AdSense mi olması gerekiyor 🤔
  • 29-11-2021, 22:52:33
    #9
    uk hesap üzerinden payoneer ödeme alıyorum onuda komisyon ile bozdurup elden canlı kanlı alıyorum parayı.