Merhaba,
Başlıktaki kritere uyan arkadaşlar; acaba vergi sorunu ile ilgili nasıl bir tutum sergiliyorsunuz?
Tecrübelerinizi aktarabilir misiniz lütfen?
@iyi; adındaki üye konuya saçma bir yorum yapmış. Ben zaten vergimi veriyorum. Devletimizin bu sektörde aldığı vergiyi çok ağır bulduğum için minimalize etme yolları varsa diye konu açtım. Niyetim vergiden kaçmak değil. Karşınızdakini anlamadan alaycı bir dilde yaparsan böyle komik duruma düşersin. Cevaba bak: vergini vereceksin. Bu tür insanlarla muhattap olmamak lazım
Teşekkürler.
AdSense Aylık 30k üstü Kazananlar
43
●3.677
- 29-11-2021, 22:44:28Vergi oranları cidden çok yüksek ve maalesef bu işi yapanken devlet babaya verilen para bizleri çok üzüyor. Sanki senelerce birlikte çalıştık.Adb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2021, 22:46:39Gerçekten kesin çözüm mü?mrtony97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2021, 22:50:11Çok haklısınız. Topuğuna sıkarım karar veren hakiminCGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2021, 22:50:30Payonerden alınca yabancı AdSense mi olması gerekiyor 🤔mrtony97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2021, 22:52:33uk hesap üzerinden payoneer ödeme alıyorum onuda komisyon ile bozdurup elden canlı kanlı alıyorum parayı.
