Adb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsense için çoğu arkadaş denk gelirse maliyeye takılıyor. Yoksa kimsenin çok da fazla ilgilendiğini düşünmüyorum. Şahsen kendim de öyleyim.
Vergi oranları cidden çok yüksek ve maalesef bu işi yapanken devlet babaya verilen para bizleri çok üzüyor. Sanki senelerce birlikte çalıştık.