• 21-01-2009, 23:32:06
    #10
    dna
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tıklanan 2 reklamda 0.01 centin altında getırısı olan reklam oldukları için kazanç halen sıfır gözüküyor olay bu kadar basittir kolay gele.
  • 21-01-2009, 23:32:14
    #11
    Meşhur bir laf vardır.
    Ohannesburgerkingodisco
  • 21-01-2009, 23:37:41
    #12
    Gözler kalbin aynasıdır, gözlerinin içine bakıp anlamıştır.
  • 21-01-2009, 23:37:31
    #13
    Bende anlatmaya çalıştım ama suçlu ben oldum işte...
  • 21-01-2009, 23:49:30
    #14
    ne diyeceğimi bilmiyorum.

    çok şaşırdım gerçekten. ben geçen sene çoruma gittim reklama tıkladım geri döndüm, google a baktığımda 1 tık "-0.07" dolar yazıyordu.

    acaba çip mi yerleştiriyorlar adsense kullanıcılarına
  • 21-01-2009, 23:51:57
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sen 6 yıllık adsense kullanıcı olamassın
  • 21-01-2009, 23:53:41
    #16
    fazofa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen 6 yıllık adsense kullanıcı olamassın
    ehehhe

    aldığın nefes haram der gibi bişey olmş
  • 22-01-2009, 00:07:45
    #17
    fazofa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen 6 yıllık adsense kullanıcı olamassın
    Merak ettim şimdi nereden anladın ?

    adsense.com 'un domain tescil'inden yola çıktığını düşündüm ama domain 1997 'de tescillenmiş.Acaba nasıl bu kadar eminsin

    Tabiki arkadaşın dediğinin %0.0.1 tutma ihtimali var.Sonuçta bir ihtimal düşünüyor. Siz düşünen adamı bile vurursunuz walla
  • 22-01-2009, 00:27:40
    #18
    Yeteneklerinin bir hayli gelismis olmasına karsın suan ve ilerki zaman birimleri icin google arama moturunun "Tanıdım sen bu sitenin sahibisin tıkla ben ücret vermem" diyebilmesi cok zor..

    Olayda belki arama faktörü önem kazanmıs olabilir.Site zaten yeni acılmıs bir site tahminimde Google'da arama olarak domain.uzantı seklinde aratılıp siteye giris yapılmıs olmasıdır.Adsense kodları sitede durulan zamanı ve hatta mouse hareketleri gibi bircok istatistik tutar.Bu degerlerden birine uymayarak gecersiz bir tıklamaya sebebiyet vermis olabilirsiniz.

    (Ayrıca tahmin ettigim site sahibi iseniz sizin burada daha evvel bircok kez acılmıs ve gülünmüs olan bir konunun yeniden acmanız bircok entry girisine ve gülüşe neden olurdu..)