ne diyeceğimi bilmiyorum.

çok şaşırdım gerçekten. ben geçen sene çoruma gittim reklama tıkladım geri döndüm, google a baktığımda 1 tık "-0.07" dolar yazıyordu.

acaba çip mi yerleştiriyorlar adsense kullanıcılarına