Aralık ödemelerinden haberi olan ?
17
●1.530
- 23-12-2006, 21:42:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 24-12-2006, 00:21:20Eposta Aktivasyonu GerekmekteHindistan ve Filipinler bile bizden erken alıyorsa yuh artık. Alfabetik sıraya göre mi dağıtıyorlar acaba

