• 17-01-2009, 12:44:42
    #10
    yuuuhhh hattaa ohaaaaaaaaaa diyorum bugün 110 tıklamaya verdiği para ne kadar biliyormusunuz arkadaşlar :s

    Sadece 0.11 $.

    Bu ne böyle google kafamı buluyor bizlen :S
  • 17-01-2009, 14:07:29
    #11
    dün 90 tıka 4$ aldım, kazançlarda geçen aya göre iyi... bana göre güzel gidiyor adsense bu aralar...
  • 17-01-2009, 14:10:48
    #12
    Üyeliği durduruldu
    fireelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün 90 tıka 4$ aldım, kazançlarda geçen aya göre iyi... bana göre güzel gidiyor adsense bu aralar...
    90 tıka nası 4 $ aldın

    tüm trashleri filtrlememe rağmen 68 e 1.1$ aldm
  • 17-01-2009, 14:49:17
    #13
    Adwords ta 0,01 kuruşa reklam veriliyor anahtar kelimeye baglı tabi bu durum.Mesela ben oyun ile ilgili bir kelime denedim 0.01 verdim bakayım cıkıyormu diye cok tık aldı yani reklamlar 0.01 centinde altında bence o yüzden kazanamayan kazanmıyor site içerigi önemli malesef
  • 17-01-2009, 16:50:21
    #14
    darkman2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    90 tıka nası 4 $ aldın

    tüm trashleri filtrlememe rağmen 68 e 1.1$ aldm

    14 Ocak 2009 Çarşamba 13.082 155 3,34 $
    15 Ocak 2009 Perşembe 14.124 222 5,84 $
    16 Ocak 2009 Cuma 10.070 135 5,83 $

    son 3 gündür böyle 3$ dan aşağı düşmedim bu ay maşallah deyin
  • 17-01-2009, 17:07:09
    #15
    o ttnet kuponları fazla etkilemez... işyerim paketine üye olunca bir defaya mahsus veriyorlar

    kaç kişi olabilir ki üye... ayrıca bu kampanya süre ile sınırlı...
  • 17-01-2009, 17:09:02
    #16
    Üyeliği durduruldu
    adsense artik rezillik desem yeridir eskiden 1000 in altinda almaz iken suan yerlerde sürünüyorum anliyacaginiz hic ugrasmiyorum kazanan kazansin bol kazanclar
  • 17-01-2009, 17:14:57
    #17
    ttnet iş yerim e kayıt olan her kullanıcıya 100 YTL kupon veriyorlar
  • 17-01-2009, 20:17:52
    #18
    Bu aralar herkes kupon dağıtıyor. Dergiler bile dağıtıyor, kampanyalar, TTnet pff... 0.001 den öteye gidemiyor tıkbaşı kazançlar.


    Allahtan yastık altı kaliteli siteler barındırıyorum Halimiz duman yoksa..