• 08-01-2009, 21:39:56
    #10
    allah korusun yaa neler varmıs
  • 08-01-2009, 21:47:21
    #11
    Üyeliği durduruldu
    para bazen insanların gözünü öyle bir boyuyor ki, bi kaç forumda görmüştüm eklenti indirirken tıklamadan linki göremiyorsun Ne kadar yazık.. Denk geldiğimde screen aticam.
  • 08-01-2009, 21:49:42
    #12
    milletin cebindeki üç beş kuruşu alavera dalavera ile sömürmeye çalışan firmalara bu az bile..
  • 08-01-2009, 21:56:10
    #13
    Hangi firmanınmış?

    Şikayet et.

    yada etme bırak adam kazansın parasını. =D
  • 08-01-2009, 22:12:31
    #14
    Arkadaşlar reklam adtech'e ait adsenseye açtığıma bakmayın yer bulamadım kusura bakmayın yanlış bilgilendirme olmasın.
  • 08-01-2009, 22:31:22
    #15
    Geçendede ben şöyle bişey görmüştüm: Linkleri görebilmek için aşağıdaki reklama tıklayın yada cevap yazın.
  • 08-01-2009, 22:36:18
    #16
    Helal olsun, netten 5-10 ytl hesabına havale ettirip. Bak kamil netten para kazanıyorum oğlum diyecekler
  • 08-01-2009, 22:58:39
    #17
    Şikayet etmek lazım böylelerini bu çirkin insanlar yüzünden işini hakkıyla yapan webmasterlar kesinlikle para kazanamaz sahtekarlığa dur demek lazım duyarlı herkes şikayetini etsin arkadaşlar.
  • 08-01-2009, 23:48:10
    #18
    şikayet etmek lazım