Bizim bir tane web sitemiz var, niş bir site diyebilirim. Şimdi benim sorum şu şekilde, reklam yerleşimi yapma konusunda kararsız kaldım, forumda bir kişiye yaptırmayı düşünüyorum reklam yerleşimini. Ama siteye giren günlük kullanıcı sayısı çok az reklam yerleşimi yapsak bile düşük hitten dolayı reklam yerleşiminin faydasını görmeyeceğimizi düşünüyorum. Analytics ve adsense istatistiklerini sizinle paylaşacağım. Acaba şimdi reklam çalışması yapsak mı yoksa sitede ki içerik sayısı (şu anda 39 yazı var, bir kaç tane yazımız ilk sırada çıkıyor googlede) ve hit sayısı artıktan sonra mı çalışma yapsak? Sizlerin yorumunu alabilir miyim? Teşekkürler.
> TO ve tıklamalar çok düşük olduğu için reklam yerleşimi çalışması yapmayı istiyorduk

> Bu da Analytics sonuçları, 24-27 arası değişmiş.

