kıymetli arkadaşlar mrhabalar . son zamanlarda googleye girince AB kullanım koşuluna ilişkin izin ile ilgili sorun geliyor yapımı için GDPR KULLANICI RIZA MESAJI ALMAYI AKTİFLEŞTİMELİMİYİM ? ODA KAZANC DÜŞÜRECEK GİBİ AKTİF YAPINCA İZİN VER VERME SECENEĞİ GÖRÜNÜYOR REKLAMLARDA YOKSA VAZGECİP
Kullanıcı rızası alma mesajınızdaki reklam teknolojisi sağlayıcıların listesini değiştirmek isterseniz yazısındaki talimatımı uygulamayalım yurt dışından gelen ve adsenseye tıklayan ziyaretcilerim var
GDPR kullanıcı rızası alma mesajı ?
4
●409
- 10-07-2021, 11:33:42
- 11-07-2021, 16:27:25suanda aktifleştirdim bakalım sonucları nasıl olacak gelirlerim 3 aydır dipte
- 26-07-2022, 13:59:11Akifleştirince gelirinizde bir artış söz konusu oldu mu? Benim de merak ettiğim bir konu.cuneytsonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2022, 16:53:22ilk başlarda tıklama başı yüksek geliyordu ama suan kapattım gözle görülür bir şey söz konusu değil google adsense muslugu cok asırı kıstı.aslında herşey zamlanıyor reklam verenlermi az acaba bu kadar kısıyor.önceki kazanclar yok artık bitti bitiyor.dizianaliz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle