dostum burda algoritmanın istediği şeyleri ztn maddeler olarak paylasım bilgilerim sizi tatmin etmiyorsa kendinizde konu açabilirsiniz. seo ve site içeriğinin onayla alakası yok bunu defalarca söyledik aynı şeyleri yazmaktan sıkılmıyormusunuz? boş sitedeye onay aldık sadece belirttiğim sayfaları eklemeniz yeterli herkes adsense danışmanı olduda icratte bişi göremiyoruz

konu yu okumadan geldiğiniz çok belli belirttimde verdiğim bilgi sizi tatmin etmiyorsa gidip konu açın diye su gereksiz egolarınızı artk bi kenenra bırakın!
Konuna yorum yaptım sana yorum yapmadım.
1- Konuşma üslubun çok yanlış.
2- Ben adsense onay taktiği veya algoritması vermiyorum.
*anlattığın şeyin yaptığın yorumlara göre adsense nin onay verme süreciyle alakalı olmadığını söylüyorum.
*böyle konuları okuyup başta onay almanın gereksiz olduğunu söylüyorum.
İçi boş siteye onay aldığında eline geçen tek şey onay almak diyorum, sen bana nasıl yorum yapıyorsun. Engel atıyorum, umarım şu düşünce yapını değiştirirsin.