• 24-12-2008, 00:34:25
    #10
    xintyha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wermesine peşin weririm arkadaşlar da sonra banlanır falan sakata gelmiyelim ..yayınlıyalım reklamı para yatar yatmaz 40 dolarınızı veririm.
    +
    wermesine peşin weririm arkadaşlar
    -
    banlanır falan sakata gelmiyelim

    Hocam ikisi bir arada olmaz Ya peşin. Ya da yatınca de sıraya geçtik
  • 24-12-2008, 00:35:27
    #11
    para yatınca 40 dolar atarım..
  • 24-12-2008, 00:35:54
    #12
    o para hesabına geçene kadar epey uzun bir süre güven açısından zor yani
  • 24-12-2008, 00:42:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    vay maşallah - 80 rep Tradede düşük....
  • 24-12-2008, 01:24:29
    #14
    <kd> forumda -rep rekoru kimde yaw </kd>

    ödemeyi peşin yap reklam yayınlamak isteyen arkadaşlar var işte onlardan biriyle anlaşırsın.
  • 24-12-2008, 02:02:13
    #15
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    20$ peşin 20$ parayı alınca yap en iyisi ortayı bul