Bu Sezonda Yılbaşı Hediyesi Varmı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Sezonda Yılbaşı Hediyesi Varmı ?
20
●
2.202
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bu Sezonda Yılbaşı Hediyesi Varmı ?
1
2
3
07-12-2006, 16:33:58
#1
SoS
Arkadaşlar yanlış hatırlamıyorsam google
geçen sezon bazı arkadaşlara yılbaşı hediyeleri yollamıştı
maus vb bişeyler bu yılbaşında da yollarmı ki
07-12-2006, 16:35:38
#2
Labidu
Misafir
Muz yollucakmış duyduguma göre
07-12-2006, 16:36:46
#3
SoS
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Muz yollucakmış duyduguma göre
muz gelirse onun tadına varan parayı unutur
07-12-2006, 16:44:01
#4
aLp3r
Misafir
"Site Yöneticileri İçin Banlama Nedenleri" Adlı kitap dağıtıcaklarmış..Adsense ekibi yazmış
07-12-2006, 16:44:18
#5
Gokchan
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Muz yollucakmış duyduguma göre
AJDAR Hesabı
Forumda Fotosu Bayağı Dönüyordu
07-12-2006, 16:46:22
#6
Ugur1905
Üyeliği durduruldu
parayi erken gönderseler ne isterim ki başka
07-12-2006, 17:02:36
#7
Varista
Yılbaşı hediyesi olarak hesaplara 50$ hediye vercekmiş
07-12-2006, 17:03:24
#8
patavatsız
Üyeliği durduruldu
Yılbaşı temizliği yapmasınlarda
07-12-2006, 17:17:22
#9
deeds
banlanmadan paramı versinde
bişe istemem
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler