Bu Sezonda Yılbaşı Hediyesi Varmı ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Sezonda Yılbaşı Hediyesi Varmı ?
20
●
2.202
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bu Sezonda Yılbaşı Hediyesi Varmı ?
1
2
3
07-12-2006, 17:45:21
#10
firstozdemir
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Muz yollucakmış duyduguma göre
koptum ya.
gerçektende böyle birşey varmı ? muzu kastetmiyorum
hediye yolladılarmı geçen sene. gerçi yollasalarda bana yollamazlar . benim hitim kaç ki
07-12-2006, 17:46:46
#11
Maharaja
Bayram harçlığı yollıcakmış
07-12-2006, 18:18:12
#12
MonteCristo
Kesin PIN kodu yollarlar. Maksat yeşillik olsun
07-12-2006, 18:45:56
#13
ßaron
yılmaşı hediyesi olarak tüm webmasterları sileceklermiş
paralarda kendilerine kalacak bu sefer hediyeyi kendilei alacakalr.
07-12-2006, 19:09:04
#14
DenizFeneri
Üyeliği durduruldu
ben çok kirildim onlara 9-10 hesap gitti bir hediye göndererek gönlümü alabilirler
07-12-2006, 21:51:54
#15
Emr
Cidden yılbaşı temizliği yapmasınlar yeter
07-12-2006, 21:55:13
#16
Haymac
Misafir
geçen sene yolladılar, soran arkadaşa.
08-12-2006, 15:39:54
#17
The Hawk
Noel
BABAYI
gönderirler
Yaw gerçekten banlanmasak ta başka bişi istemiyoruz.
08-12-2006, 15:41:48
#18
rnmks
walla 50 $ Lık Adwords veriyorlar Haberiniz olsun
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler