• 13-12-2008, 13:26:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    harika olur
  • 14-12-2008, 18:15:38
    #11
    bencede harika olur Zaten bi gelişmeye başladığında adense reklamlarını tam görmek için font pack.'ler falan yayınlanır artık:d
  • 03-01-2009, 16:58:37
    #12
    adsense e bence font değil insanların ilgisini çekecek kaliteli reklamlar lazım
  • 03-01-2009, 17:02:33
    #13
    M3N
    Üyeliği durduruldu
    birde font boyunu baslıklarda falan büyütebilsek süper olacakta
  • 03-01-2009, 17:49:34
    #14
    sonunda akıllarına geldi. tahoma ve verdana yok. bu adamlar reklamlara tıklansın istemiyorlar mı anlamıyorum.
  • 26-01-2009, 18:48:22
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bence artık yenilenmeli her konuda bu tarz konularda geç bile kalindi
  • 28-01-2009, 17:18:19
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bencede muhteşem olur bide rekleride tam ayarlayabilsek süper olur
  • 06-03-2009, 09:52:54
    #17
    Üyeliği durduruldu
    hehehe gerçektende sayfa fontunuza göre ayarlarsanız çok iyi olur