Merhabalar,
Sitemizi adsense kayıt için gönderdik ama ;
Site devre dışı veya kullanılamıyor
Sitenizin devre dışı olduğunu veya kullanılamadığını fark ettik. Gönderdiğiniz URL'de bir yazım hatası olup olmadığına bakmak için başvurunuzu kontrol etmenizi öneririz. Siteniz çalışır durumda olduğunda başvurunuzu yeniden gönderebilirsiniz. Başvurunuzu yeniden incelemekten memnuniyet duyarız.
bu hatayı aldık. Yardımcı olabilir misiniz ?
Adsende Siteyi Neden görmez ?
2
●41
- 27-03-2021, 11:08:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba ben de aynı sebepten 6 kere red yedim ve dün onay almayı başardım. Şu konuda bulduğum tüm çözümleri yazdım
https://www.r10.net/google-adsense/2...post1079747268