Reklamlar yavaş çıkıyor
6
●75
- 24-02-2021, 16:32:05otomatik boyutlu bir reklam kullanmhmtlzkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2021, 16:33:58Üyeliği durdurulduOtomatik reklamlar var saten onlar çıkmıyor manuel eklediklerimde çıkmıyor.webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2021, 16:35:22saten?mhmtlzkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/google-adsense/2...umu-bilen.html
https://www.r10.net/google-adsense/1...uklenmesi.html
konu var saten. - 24-02-2021, 16:37:11Üyeliği durdurulduTeşekkürler hocamwebkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2021, 16:54:21Cache eklentisi de bazen buna yol açabiliyor. Cache eklentilerinde JavaScript kodlarını ertelemeli yükleme olarak ayarlarsanız sayfa ilk açıldığında Java kodlarını yüklemez ta ki siz aşağı kaydırana kadar yada bir işlem yapana kadar bekler . Resimlerdeki lazy load mantığı gibi. Eğer cache kullanıyorsanız bu ayara bakın sorun başka birşeyden kaynaklı değil ise ...
- 24-02-2021, 17:14:48Varolan kullanmakta olduğun reklam kodlarını değiştirmeyi denedin mi ?mhmtlzkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam biriminden yeni '' yatay görüntülü '' bir kod oluşturun eski eklediğiniz kodlarla değiştirip deneyin.