bu kadarda olmaz rezillik...
17
●1.188
- 02-12-2008, 18:01:16Üyeliği durdurulduSan Francisco’ya gidip google binasının önunde miting yapalım


İşçiyiz Hakkimiz Tık Başına paramızı alırız
- 03-12-2008, 13:57:51geç google binasının önüne. elinde içi spam dolu site yedekleri olan laptobunla, ben bi yayinciyim ben bi yayinciyim diye bağır at laptobuyigiTurkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

aslında yavas yavas geriye gidiyoruz w.arez illegal ***** siteler kazandırmaya sanki başladı. 2sene önce w.arez siteye yayinci bulamıyoduk şimdi kaynıyo. legal lerse eskiye nazaran kazandırmıyo
- 03-12-2008, 15:20:04Eposta Aktivasyonu Gerekmekte21,869 gösterim 277 tık $14.96
sitelerim ingilizce..gerçekten üzlüyorum böyle topicler açılınca ama eskiye nazaran ingilizce sitesi olanlar için de berbat durum..ha şükretmek mi lazım...tabiki de şükürler olsun..
nerelerden nerelere geldik
Tuesday, September 25, 2007 12,028 211 $47.53 - 03-12-2008, 15:44:56bu herşeyi ortaya koyuyor dalga geçer gibi kazanmaya başladık. ortam ve piyasa çok kötü.Alıntı

iyice tadını kacırdılar herseyin ya...
