• 02-12-2008, 17:55:14
    #10
    1000 tıka 3 dolar aldım ben napayım
  • 02-12-2008, 18:01:16
    #11
    Üyeliği durduruldu
    San Francisco’ya gidip google binasının önunde miting yapalım İşçiyiz Hakkimiz Tık Başına paramızı alırız
  • 03-12-2008, 13:49:41
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyice tadını kacırdılar herseyin ya...
  • 03-12-2008, 13:57:51
    #13
    yigiTurkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    San Francisco’ya gidip google binasının önunde miting yapalım İşçiyiz Hakkimiz Tık Başına paramızı alırız
    geç google binasının önüne. elinde içi spam dolu site yedekleri olan laptobunla, ben bi yayinciyim ben bi yayinciyim diye bağır at laptobu
    aslında yavas yavas geriye gidiyoruz w.arez illegal ***** siteler kazandırmaya sanki başladı. 2sene önce w.arez siteye yayinci bulamıyoduk şimdi kaynıyo. legal lerse eskiye nazaran kazandırmıyo
  • 03-12-2008, 14:19:26
    #14


    Benim durumum size göre nispeten daha iyi ozaman
  • 03-12-2008, 15:20:04
    #15
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    21,869 gösterim 277 tık $14.96

    sitelerim ingilizce..gerçekten üzlüyorum böyle topicler açılınca ama eskiye nazaran ingilizce sitesi olanlar için de berbat durum..ha şükretmek mi lazım...tabiki de şükürler olsun..

    nerelerden nerelere geldik

    Tuesday, September 25, 2007 12,028 211 $47.53
  • 03-12-2008, 15:44:56
    #16
    Alıntı
    21,869 gösterim 277 tık $14.96

    sitelerim ingilizce..gerçekten üzlüyorum böyle topicler açılınca ama eskiye nazaran ingilizce sitesi olanlar için de berbat durum..ha şükretmek mi lazım...tabiki de şükürler olsun..

    nerelerden nerelere geldik

    Tuesday, September 25, 2007 12,028 211 $47.53
    bu herşeyi ortaya koyuyor dalga geçer gibi kazanmaya başladık. ortam ve piyasa çok kötü.
  • 03-12-2008, 15:48:06
    #17
    yazık ya microsoft ya da yahoo gelse bari meydan adsense tabi 554 tık nasıl 2 dolar ya :S
  • 03-12-2008, 16:22:55
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Benim de 1 haftadır;
    Günlük tık 600-700
    Günlük kazanç 2-3 dolar.

    Geçen yıl 600-700 tık ortalamasına 20 dolar alıyordum ortalama, düşünün artık...