Adsensede sorun mu var? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adsensede sorun mu var?
28
●
1.967
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsensede sorun mu var?
1
2
3
4
13-11-2008, 12:57:12
#10
KAYIBEY
bu daha önce de olmuştu. tıklamalar sayılıyor, merak etmeyin. belli bir saatte açılır ve tıklama ve geliri görürsünüz.
13-11-2008, 12:57:12
#11
Misafir
bakalım tıklamalar nasıl yansıyacak? umarım eksik yansımaz..
13-11-2008, 13:01:26
#12
poweR10
adsense sayıyor hesaba geç işliyor 1 haftadır böyle..
13-11-2008, 13:10:37
#13
gokhans19
Evet şuan hesapta sadece gösterimler var tıklar yok.Bendede 500 gösterim 0 tık var.Düzelir tıklar yansır panele..
13-11-2008, 13:29:32
#14
iyonosfer
348 gösterim 0 tık bakalım ne olacak
13-11-2008, 13:29:38
#15
A3raham
Adtech ve Adsense tıkları saymıyor diyenler olacaktır teorik olarak
Şaka bir yana bende de durum aynı. Ama tüm tıklar birden yansır. Telaşa hiç gerek yok.
13-11-2008, 13:36:36
#16
ulkunet
Şu an bendede aynı durum var 4k gösterim 0 tık 0 gelir
Tıktık yok bugün
13-11-2008, 13:49:36
#17
birdost
benim tıklar yansımış
13-11-2008, 13:53:25
#18
the_white
sorun düzeldi
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler